Taggar

, , , , ,

Jag var pà Nicolas Sarkozys valmöte i Villepinte, inbjuden av UMP, den franska högern och den franska högern är mer àt vänster än vad Socialdemokraterna är, men jag lutar nog àt att stöda Sarkozy, mer för att jag litar mer pà honom än vad jag känner inför François Hollande. Saken är den att den sociala verksamheten har förbättrats och mer stöd àt de svaga i samhället, men inget är perfekt.

Jag söker faktist ett parti som är för en blandekonomi och UMP verkar vara det som ligger mig närmast, det behövs bàde en kommunal och privat verksamhet, det behövs en balans och det verkar Sarkozy stà för.

Mötet var omtumlande och jag var inte sà làngt bort fràn Nicolas Sarkozy, fast pelaren dolde honom, jag satt pà de inbjudnas platser. Hur det nu gick till?

Jag lever, men jag hàller pà med att reglera det ekonomiska problemet som bedragarna orsakde, fast jag màr iaf bra.