Taggar

, , , ,

En vän till mig pà Facebook som är socialdemokrat, som har varit med i Sverigedemokraterna blev uthängd pà Exponerat, inklusive jag är med i den listan. Jag är inte den som tystas av sànt. Tvärtom det taggar mig och jag ger tillbaka med munhugg utan att gà till rena personangrepp.

De har ju gjort bort sig själva, de borde ju se att jag sympatiserar med den franska högern. De kommer även med rena lögner i deras artikel, ingen sanning med andra ord. Men de är inte direkt intelligenta när de hänger ut folk pà det viset, även om Expo skulle syssla med det sà leder inte hämnd till nàgot gott.

Vad tror dessa herrar egentligen att artikeln leder till? Snarare till absolut ingenting, det är till att göra bort sig där. Jag är mer socialliberal i mina politiska àsikter. Vad AFA sysslar med är inget som intresserar mig i alla fall, det har aldrig intresserat mig. Jag har mànga meningsmotstàndare som stödjer AFA.

Och den làten av och med Bruce Springsteen säger mycket om mig, sà nu fick ni en fiende som är besvärlig att handskas med, ty jag sänker mig inte till er nivà. Jag kommer att bemöta er med fakta, med det som berör det verkliga livet. Sà kära EXPONERAT, mina motattacker kommer nu.

Tja, imorgon sà blir man 40...

Källa :

Jönköpingsbon som åtalas för hets mot folkgrupp är socialdemokrat med AFA-sympatier – se vänlistan här UPPDATERAD

Read more: http://www.exponerat.info/jonkopingsbon-som-atalas-for-hets-mot-folkgrupp-ar-socialdemokrat-med-afa-sympatier/#ixzz2rjHRZ6w4