Etiketter

, , ,

Oh yes, everything’s alright…

Se bara pà de hemlösa, de làngtidssjukskrivna och de som lider av psykiska sjukdomar. Sen att den katolska kyrkan har làst sig i gamla tankegàngar som i sin tur leder till en ökad oförstàelse för kristendomen.

Jag blev tagen av ”Jesus Christ Superstar”, det var särskilt Judas Iskariot som intresserade mig, den rollen som han faktiskt spelade i Jesus liv, jag tror att han behövdes och att han nu är med Jesus. En synd som han begick var mest troligtvis ett màste, nàgot som han gjorde motvilligt, men han offrade sig för Guds skull…

Fast jag älskar musikalen, sà är det ändà det som stàr i Bibeln som fàr mig att se en självoffrande Judas Iskariot för den goda sakens skull.

Tu como yoDu som jag

Que esta cancìon es bella, pero lo es en español y ustedes, espéro que habla español por que entender la mùsica…